Premiul I la cel mai mare eveniment de turism din România dedicat online-ului

Publicat în: 
31 octombrie 2017

Blogul oficial de turism al municipiului Alba Iulia, www.viziteazaalbaiulia.ro  a fost premiat la e-Travel Conference 2017, la categoria Best Blogger Relations Program.

În această categorie au fost înscrise campanii desfășurate de agenții, companii hoteliere, linii aeriene etc, prin intermediul bloggerilor.

Campanie de marketing digital

Municipiul Alba Iulia a participat la competiția eTravel Awards cu o campanie de marketing digital derulată pe blogul oficial, www.viziteazaalbaiulia.ro. Campania a adus în prim plan vizita de documentare în Alba Iulia a Ben Southall, bloggerul recunoscut la scară globală drept „omul cu cel mai bun job din lume“. Faimosul călător a vizitat cea mai mare cetate din România, Cetatea Alba Carolina, în mai 2017, cu un scop precis: să pună orașul al cărui slogan turistic este „Cealaltă Capitală“ a României, pe harta turistică internațională, pe Best Life in the World. Și a și făcut acest lucru.

 Campania de marketing digital derulată pe www.viziteazaalbaiulia.ro este disponibilă aici.

 Proiectele şi aplicaţiile înscrise în competiţia eTravel Awards  au fost jurizate de specialişti în social media, marketing, comunicare, digital şi mobile.

„Nimeni nu l-a auzit vreodată pe Caracala vorbind despre digital și marketing la Alba Iulia. Dar dacă nu ar fi marketingul digital, poate că nimeni nu ar mai vorbi azi despre împăratul roman care a vizitat cândva Alba Iulia. Avem metode și mijloce care dau azi gustul universalității, iar ceea ce azi poate părea limbaj dialectic pentru unii este, de fapt, cea mai simplă invitație de a veni la Alba Iulia. Mă bucur că pe orbita asta gravitează zilnic mii de potențiali turiști și, chiar dacă nu toți vor ajunge la Alba Iulia mâine, sunt la un click distanță de Cealaltă Capitală.” Mircea Hava, primar.

Municipiul Alba Iulia s-a clasat pe primul loc, la categoria Best Blogger Relations Program.

 

„Premiul primit ne onorează. Este o nouă confirmare că suntem pe drumul cel bun, dar și o provocare, când vorbim de instrumentele de promovare turistică. Ne bucurăm că orașul cu cea mai mare cetate din România, Cetatea Alba Carolina, a prezentat interes pentru un călător faimos precum Ben Southall. Expereiențele inedite de care a avut parte Ben Southall în Cetatea Alba Carolina, dar și în alte locuri din Transilvania care o întregesc ca destinație turistică, sunt recomandate turiștilor de pretutindeni, pe Best Life in The World, blogul pe care sunt prezentate destinații turistice internaționale de top. Ne străduim să avem cât mai multe instrumente prin care să facem cunoscut orașul Alba Iulia ca destinație turistică, în rândul vizitatorilor români și străini. Blogul oficial de turism este un astfel de instrument“, Nicolaie Moldovan, city manager Alba Iulia.

Potrivit organizatorilor, eTravel Conference este cel mai mare eveniment naţional de afaceri şi promovare online dedicat industriei de turism din România. Conferinţa a reunit manageri şi executivi din industria hotelieră şi de turism, reprezentanţi ai agenţiilor de turism şi tur operatorilor, manageri de marketing, agenţii de booking.

Câștigătorii Galei e-Travel Award/Sursa: Facebook/ETRAVEL Conference

Campania de marketing digital premiată la e Travel Awards s-a bucurat de apreciere și în urmă cu o lună la Gala Webstock, este cel mai mare eveniment de social media din Romania.

Pionierat în branding de oraș

Alba Iulia este  primul oraş din România cu un pachet de „bun venit“ pentru turiştii români şi străini. Unul dintre instrumentele de promovare este blogul oficial de turism, Viziteazaalbaiulia.ro care se adresează atât turiştilor care au vizitat Cealaltă Capitală a României, cât şi celor care nu şi-au trecut până acum Alba Iulia pe lista destinaţiilor turistice, chiar şi de weekend. Este gândit, în special, pentru  comunicarea cu tinerii pasionaţi de reţele sociale. Blogul este promovat şi pe pagina de Facebook Municipiul Alba Iulia. Și turiştii străini interesaţi de Alba Iulia au la îndemână instrumente dedicate: aplicația VisitAlbaIulia,  dar şi o pagină de Facebook dedicată, ambele în Limba engleză.

Alba Iulia este tot primul oraș din țară care are un brand profesionist, un manual de branding și o strategie de marketing.  Logo-ul este format din patru elemente: simbolul Cetăţii, numele oraşului în litere mari, sloganul aflat în partea superioară şi promisiunea turistică în partea de jos, sub numele oraşului. Manualul de brand este la standarde internaţionale şi conţine informaţii, reguli tipografice, cromatice legate de folosirea blazonului, făcut după formă Cetăţii Albă Carolina, de stea.

Alba Iulia face pionierat și când vorbim de aplicații din sfera smart. e-alba iulia este aplicația prin care cea mai mare cetate din România, Cetatea Alba Carolina, îți povestește istoria direct pe telefon. Aplicația se descarcă de pe Google Play(pentru telefoanele cu Android) sau de pe App Store (pentru telefoanele cu iOS) și funcționează pe bază de transmițători radio numiți beaconi. Așa că, fii smart! Răsfață-te cu cele mai interesante informații și indicii despre Alba Iulia cu e-alba iulia.

Nicu Neag

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alba-Iulia-Trip-Advisor-Certificat-de-excelenta-2018

Documentar

e-Accesibilitate

Suntem alături de persoanele cu deficienţe. În acest sens, oferim serviciul de e-Accesibilitate SensusAccess tuturor celor interesaţi, în mod gratuit.

Pentru a vizita pagina dedicată şi a folosi SensusAccess, Vă rugăm daţi click aici.

Alba-Iulia-Europe-Direct

Viziteaza Alba Iulia envelopephonemap-marker linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram