+ 14°C

Agenda ta în Alba Iulia

Acasă / Alba Iulia – oras pilot pentru promovare turistica neconventionala

Alba Iulia – oras pilot pentru promovare turistica neconventionala

Publicat în: 4 aug.. 2016
Autor: Municipiul Alba Iulia

Asa cum ne-am obisnuit, Alba Iulia, este orasul premierelor. De data aceasta, Alba Iulia participă la crearea unor instrumente de promovare noi printre care şi crearea unor jocuri interactive.

EUROTHENTICS va fi o colecție de jocuri interactive, adresate atat copiilor cat si adultilor, cu rolul de a oferi indicii despre obiectivele vizitabile din oras, de a conecta si a conduce turistul spre zonele incluse in traseul format, de a promova idea de turism responsabil si de a atrage atentia vizitatorilor asupra mediului inconjurator si diversitatea culturala.

Aceste jocuri vor fi prezentate in cadrul Gamification World Congress 2017. iBook EUROTHENTIC – va fi o platforma on-line de promovare turistica, gratuita, functionabila pe sistemele de operare iOS si Android, care va cuprinde informatii turistice despre Alba Iulia utile atat in momentul planificarii vizitei, cat si in momentul in care turistul ajunge in Alba Iulia.

EUROTHENTICA, the Cultural Heritage Route – Alba Iulia urmeaza sa fie inclusa intr-un traseu turistic format din urmatoarele localitati: Rhodes (Grecia) – Lagopesole (Italia) – Mazaricos (Spania) – Race-Fram (Slovenia) – Varna (Bulgaria) – Trabzon (Turcia).

Aceasta ruta este unul dintre rezultatele proiectului prin intermediul caruia care se realizeaza si noile modele si metode de promovare. Este vorba despre proiectul DIVERTIMENTO format dintr-un consortiu de 7 parteneri: CULTUREPOLIS (Grecia) – in calitate de lider de proiect, UNICITY S.p.A. (Italia), HOTELOFI SRL (Spania), POZEJDON TURIZEM d.o.o. (Slovenia), INSTITUTUL NATIONAL DE ECONOMIE – ACADEMIA ROMANA (Romania), UNION OF BULGARIAN BLACK SEA LOCAL AUTHORITIES (Bulgaria) si T.C. DOGU KARADENIZ KALKINMA AJANSI (Turcia).

Alba Iulia a fost aleasa de Academia Romana ca oras pilot pentru implementarea activitatilor proiectului. Cele de mai sus sunt principalele rezultate si vor fi utilizate (prezentate si distribuite) in cadrul Targului de Turism de la Berlin din anul 2017, contribuind la promovarea municipiului Alba Iulia, dar şi la imbunatatirea calitativa a prezentei romanesti la acest mare targ international.

În cadrul acestui proiect finantat prin programul european COSME – EU pentru Competitivitatea Intreprinderilor Mici şi Mijlocii (SMEs), mai sunt incluse: crearea unei retele de factori interesati din Alba Iulia (din sectoarele public-privat-tertiar, cu activitate in domeniul turismului), in vederea realizarii si promovării unui nou model de Business Plan in turism, adaptat nevoilor din municipiu; crearea unei platforme on-line de training, coordonate de catre Institutul de Economie Nationala, care permite cursantilor ce parcurg modulele on-line cu succes sa obtina diploma de Expert Heritage, de nivel ISCED 5-6; infiintarea unei asociatii a intreprinderilor de turism, cu sediu la Roma, alcatuita din actorii interesati beneficiari ai proiectului, care va prelua, disemina si propaga rezultatele proiectului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Viziteaza Alba Iulia