+ 16°C

Cealaltă Capitală - Totul despre ea

Acasă / Cetatea, promovata prin produse de birotica si papetarie

Cetatea, promovata prin produse de birotica si papetarie

Publicat în: 2 Sep. 2016
Autor: Municipiul Alba Iulia

Logo-ul Cetatii Alba Carolina, dar si imaginea unor obiective turistice reprezentative din incinta fortificatiei vor ajunge pe masa de lucru a elevilor, studenților, dascălilor, notarilor, contabililor, arhitecților, prin intermediul unor produse de birotica și papetarie personalizate.

Dupa „Vinul Cetatii“ si „Pita Cetatii“, portofoliul brandului Cetatea Alba Carolina s-a imbogatit, de la inceputul lunii septembrie, cu un nou set de produse de promovare a municipiului Alba Iulia.

Vorbim de bloc notes-uri, agende, caiete A5 și A4, registre A4, dosare documentare, mape de prezentare. Produsele de birotica si papetatarie au imprimate logo-ul si imaginea celor două Catedrale din incinta Cetatii: Catedrala Romano-Catolica si Caterdala Incoronarii Regilor Romaniei Mari, Ferdinand si Maria.

Daca ajungeti in Alba Iulia, nu ezitati sa cautati astfel de produse personalizate in librariile din municipiu. Puteti alege un bloc notes pe care sa va asterneti impresiile de calatorie sau o agenda pe care sa va programati  urmatoarea vizita in Cealalta Capitala a Romaniei.

Elevii si studentii pot opta pentru caiete personalizate cu elemente definitorii ale brandului municipiului, pe care sa-si ia notitele la cursuri.

Daca sunteti medic, notar, avocat, contabil, arhitect, traducator puteti alege registre de specialitate personalizate, pentru a „purta“ Cetatea Alba Iulia pe propriul birou.

Pana acum, au fost produse aproximativ 100.000 de materiale personalizate, care vor ajunge in librarii si institutii publice si cabinete de specialitate in toate colturile tarii.

Proiectul a fost initiat de compania Cora Trade Center (CTC) din Alba Iulia  și a fost lansat în colaborare cu Primăria Alba Iulia.
Alba Iulia devenea in 2010 primul oras din Romania care a adoptat un brand turistic profesionist. De atunci, a „onorat“ toate invitatiile primite, la: targuri nationale si internationale, conferinte, seminarii, evenimente, materiale de promovare. Rezultatul? Expansiune și notorietate.

Modul de utilizare a logo-ului turistic este reglementat de Manualul de branding al Municipiului Alba Iulia, ce poate fi descarcat de aici.

 

Imagine deschidere articol: viziteazaalbaiulia.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Viziteaza Alba Iulia