+ 14°C

Cealaltă Capitală - Totul despre ea

Acasă / Kit complet de instrumente pentru promovarea turistica

Kit complet de instrumente pentru promovarea turistica

Publicat în: 25 iun.. 2015
Autor: Municipiul Alba Iulia

Alba Iulia este un oras care, dupa o perioada de renovari intense, incepe sa se concentreze puternic pe segmentul de turism. Cetatea Alba Carolina, simbolul orasului, a fost readusa la gloria din momentul inaugurarii si reprezinta un obiectiv turistic unic nu doar in tara, ci in intreaga Europa de Sud-Est. In acest context, Primaria Municipiului Alba Iulia face eforturi sustinute pentru promovarea turistica, eforturi ale caror rezultate se vad in cifrele record de turisti inregistrate de la an la an. Dupa ce in anul 2010 orasul a fost primul din Romania care a lansat un manual profesional de brand, Alba Iulia duce acest concept cu un pas mai departe, fiind tot primul oras la nivel national care lanseaza un „welcome pack” – kit complet de instrumente de promovare turistica.

Materiale informative pentru atragerea turistilor straini in oras

„Daca in luna martie a acestui an a fost lansat oficial blogul de turism al orasului in limba romana, www.viziteazaalbaiulia.ro, luna aceasta s-a mizat, in continuare, pe dezvoltarea mediului online, un instrument eficient de crestere a notorietatii orasului la nivel national si international. Alaturi de initiativele offline, aceasta abordare este menita sa le ofere turistilor care vor sa descopere Orasul Marii Uniri, un kit complet de informatii mai mult decat utile” declara reprezentantii municipalitatii din Alba Iulia.

VisitAlbaIulia.com este o initiativa dedicata turistilor straini, prezentandu-se sub forma unui site in limba engleza pentru atragerea turistilor straini in „Cealalta Capitala”. Odata cu lansarea site-ului care cuprinde detalii si informatii utile pentru toate segmentele de turisti care calatoresc in oras, singuri sau in familie, pentru vizita sau pentru relaxare, Alba Iulia reuseste sa se mentina cu un pas inaintea altor orase din tara care au site-uri in engleza dar nu au blog oficial de turism sau au brosuri disponibile local, dar nu aplicatii pe mobil.

Visit Alba Iulia este un site cu o interfata interactiva, usor de navigat, ce contine o atractiva sectiune Top 5 si detalii utile despre mijloace de transport sau facilitati de cazare disponibile prin Booking.com si TripAdvisor. In paralel cu lansarea site-ului se lanseaza si conturi pe retelele principale de socializare facebook.com/visitalbaiulia si twitter @visitalbaiulia.

Aplicatia Visit Alba Iulia va fi, de asemenea, disponibila pentru Android si iOS, atat pe smartphone, cat si pe tablete. Aplicatia este conceputa pentru identificarea obiectivelor turistice prin GPS si accesarea de informatii utile.

Noul ghid turistic oficial al orasului, in limba engleza si limba romana

Alba Iulia lanseaza tot in vara acestui an un ghid turistic al orasului, disponibil in limbile engleza si romana, impreuna cu o brosura ce va cuprinde toate evenimentele de peste an din oras.

Brosura pune la dispozitia turistilor si alte informatii utile, precum lista completa a obiectivelor turistice din oras sau adresele de contact de la restaurantele, cafenelele si alte unitati de prestari servicii din domeniile turistice, financiare sau de transport. Se lucreaza in prezent la extinderea acestui proiect cu o brosura de buzunar in limba engleza si o harta interactiva.

De asemenea, obiectivele importante din oras urmeaza sa fie marcate cu steaguri si placute informative in limba engleza. Primarul Municipiului Alba Iulia, Mircea Hava declara:

„Decizia de a investi constant, in instrumente de promovare online si offline se datoreaza numarului mare de turisti care isi indreapta, tot mai mult, atentia catre Alba Iulia. Am avut oaspeti inclusiv din China, Thailanda, Nigeria sau Arabia Saudita, lucru care ne arata ca suntem pe drumul cel bun. Alba Iulia si-a inceput calatoria ca destinatie turistica imediat dupa intrarea Romaniei in Uniunea Europeana. Intregul Centru Istoric al orasului a fost refacut, Cetatea orasului a fost restaurata, dar ne-am indreptat atentia si inspre zonele perimetrale, sau obiectivele care au devenit astazi referentiale, precum Parcul Dendrologic sau pista de biciclete Mamut, unica in Romania. Anual, noi evenimente atrag la Alba Iulia zeci de mii de oameni, motiv pentru care suntem decisi sa investim permanent in promovarea orasului si in atragerea de turisti.”

Foto: Cetatea Alba Carolina vazută de la înălțime/Sursa: alba24.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Viziteaza Alba Iulia