GreatNews.ro vorbesc, intr-un articol publicat recent, despre Alba Iulia si initiativa in premiera nationala de a lansa un "welcome pack" pentru turistii straini. Este a doua oara, asa cum remarca si autorul stirii, cand se introduce o noua strategie de promovare turistica pentru acest oras. Prima oara s-a intamplat in anul 2010, cand a fost lansat brandul turistic Alba Iulia, urmat anul acesta de un manual profesional de brand.
GreatNews.ro prezinta in detaliu strategiile de promovare turistica ale administratiei locale, atat in mediul offline cat, mai ales, in mediul online, cu blogul oficial de turism in limba romana si un site de prezentare a orasului in limba engleza, impreuna cu un kit complet de informatii utile.
Odata cu lansarea acestui nou instrument turistic, impreuna cu o aplicatie pe mobil disponibila atat pe Android cat si pe iOS, se urmareste atragerea unui numar cat mai mare de turisti straini.
Articolul postat pe GreatNews.ro il citeaza pe Mircea Hava, primarul Municipiului Alba Iulia:
"Decizia de a investi constant in instrumente de promovare online si offline se datoreaza numarului mare de turisti care isi dreapta, tot mai mult, atentia catre Alba Iulia. Am avut oaspeti inclusiv din China, Thailanda, Nigeria sau Arabia Saudita, lucru care ne arata ca suntem pe drumul cel bun."
In incheiere, articolul prezinta cateva date despre actiunea de reabilitare a Centrului Istoric cu investitii de peste 150 de milioane de euro din fonduri europene nerambursabile.
Foto: Garda Cetății/Sursa: Romulus Oprișcan