Inceputul lunii februarie a stat sub semnul adaugarii in portofoliul brandului propriu a unui nou produs de promovare a municipiului Alba Iulia. Este vorba despre „Vinul Cetatii”, produs de o cunoscuta companie de pe Valea Tarnavelor. Turistii care vor veni incepand din acest an in „Cealalta Capitala” se vor putea delecta si chiar intoarce acasa cu una dintre cele aproape 18 mii de sticle de Rhine Riesling, un vin deosebit, medaliat la concursuri internationale. Vinul va putea fi achizitionat de la magazinele de suveniruri din Cetatea Alba Carolina sau de la unitatile HoReCa din oras.
Asa cum a declarat primarul Albei Iulia, vinul reprezinta un excelent produs de marketing, adresat special turistului anului 2016, care a evoluat odata cu trecerea anilor, devenind astfel mai sofisticat si mai profund. Edilul a subliniat momentul lansarii „Vinului Cetatii” ca fiind unul de mare importanta, realizandu-se astfel unirea celor doua branduri puternice ale judetului Alba, vinul din regiune si Cetatea Alba Carolina. La randul sau, managerul general al companiei producatoare a apreciat ca turistii care vor sosi in Cetate vor dori sa bea un vin din partea locului.
Construirea proiectului s-a bazat pe o munca elaborata, de etichetare, de alegere a ambalajului si a soiului. Este vorba, pentru inceput, de un vin cu adresabilitatea foarte larga, desi nu are un continut mare de zahar, insa cu un complex de arome absolut deosebite. Se pare ca anul viitor, compania producatoare va pune la dispozitie un alt soi, care va fi ales in functie de referintele venite in urma participarii la concursuri internationale.